Please enable / Bitte aktiviere JavaScript!
Veuillez activer / Por favor activa el Javascript![ ? ]
DMCA.com Protection Status

vavoo


NOTICE Notice: This is an old thread. It was started 3218 days ago, there may be recent replies. Consider making a new thread before posting.
Sayfa 8 Toplam 10 Sayfadan BirinciBirinci 12345678910 SonuncuSonuncu
Toplam 186 adet sonuctan sayfa basi 141 ile 160 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Yüksek faiz ödemelerini geri almak ?

  1. #141
    Tecrübeli Üye
    Üyelik tarihi
    09 Temmuz 2015
    Mesajlar
    125
    Ettiği Teşekkür
    31
    44 mesaja 69 teşekkür aldı
    benim bir arkadasim anlasma yoluna gitti bankasi ile ve 16 bin euro avantasi oldugunu söyledi.

    kendi bankaya basvurmus red gelmis,daha sonra avukat yolu ile anlasma saglamislar.banka ismi ve kredisinin tutarini bilmiyorum.

    benim kendi ev kredim ise simdilik avukatta ve eger rechtschutz davayi üstlenirse mahkeme yolu görünüyor.banka avukatimin istegini red etti,sparkassedeyim.

    gecen hafta sigortanin istedigi bazi evraklari avukata gönderdim.

  2. giresun28 üyemize teşekkür edenler:

  3. Sponsor Reklam
  4. #142
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    04 Aralık 2016
    Nereden
    Eskişehir
    Mesajlar
    25
    Ettiği Teşekkür
    1
    7 mesaja 16 teşekkür aldı
    Alabildiniz mi geri paranızı? Biz hala beklemedeyiz.

  5. #143
    Üye Fedayi38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14 Kasım 2015
    Mesajlar
    71
    Ettiği Teşekkür
    189
    13 mesaja 23 teşekkür aldı
    Avukattan gelen mektubu eklemek istedim fakat beceremedim yardimci olursaniz sevinirim.[/QUOTE]

  6. #144
    Tecrübeli Üye
    Üyelik tarihi
    31 Mayıs 2015
    Mesajlar
    324
    Ettiği Teşekkür
    493
    104 mesaja 150 teşekkür aldı
    Alıntı Fedayi38 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Avukattan gelen mektubu eklemek istedim fakat beceremedim yardimci olursaniz sevinirim.
    [/QUOTE]

    http://www.ozbeceriksizler.com/showt...-nasil-eklenir

  7. aslankral üyemize teşekkür edenler:

  8. #145
    Üye Fedayi38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14 Kasım 2015
    Mesajlar
    71
    Ettiği Teşekkür
    189
    13 mesaja 23 teşekkür aldı
    Sagolasin Kardes
    Konu Fedayi38 tarafından (18 Aralık 2016 Saat 10:43 ) değiştirilmiştir.

  9. Fedayi38 üyemize teşekkür edenler:

  10. #146
    Üye Fedayi38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14 Kasım 2015
    Mesajlar
    71
    Ettiği Teşekkür
    189
    13 mesaja 23 teşekkür aldı
    Sagolasin Kardes cuma günü ekledim bir önceki sayfada.

  11. Fedayi38 üyemize teşekkür edenler:

  12. #147
    Tecrübeli Üye akbaba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04 Haziran 2015
    Nereden
    Frankfurt
    Mesajlar
    645
    Ettiği Teşekkür
    833
    260 mesaja 541 teşekkür aldı
    benim is biraz karisik,6 daireli binada 4 kiracim var,biz telefonla bir avukatla görüsmüstük 2 sene önce, e mail ilede vertraglarimizi göndermistik.
    önce rechtshutz hepsini veriyor dedi ve bankaya mektup yazip,mahkemeye gitti.
    sonra bize rechnung yolladi ve kiracin var,rechtschutz sadece senin kismi öder dedi,avukatla anlasmazliga düstük,kurtulmak icin baska bir avukata gittik,mahkeme yolundan vazgectik.davanin sonu karisik ve masraf cok olacak diye,düsündük.mahkememiz filan olmadi.
    gecen hafta bankadan arayip,vertraglar hakkinda görüselim demisler, bugün terminimiz vardi.
    banka bizim mahmeden vazgectigimizi bilmiyor,hala avukat yoluyla dava pesindeyiz saniyor,bize avukatin yazdigi ilk mektubu gösterdiler,
    isterseniz anlasalim, benim faizim 3,6% ve 8 sene daha sürecek. vertragi iptal edip,aktüel faizden 1,8% ile 2% arasiymis, yeni vertrag yapalim dediler.
    bana yazili angebotu mektubla gönderecekler,bizde karar verecegiz.
    icinizde böyle tecrübesi olan varmi? ne yapmali bilemiyorum
    banka sparkasse

  13. #148
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    29 Temmuz 2015
    Mesajlar
    20
    Ettiği Teşekkür
    2
    0 mesaja 0 teşekkür aldı
    Selam Arkadaslar,
    bugün bu konu hakkinda Avukatimdan email geldi..
    Almancan fazla yeterli olmadiğindan tam cözemedim..
    1 kismini anladim..Paranin tamamini yatirin.. Hersey kapansin..
    Ama ikincisini EUR 6.241,30 anliyamadim..
    Eyer beni aydinlatirsaniz cok Sevinecegim Arkadaslar.?



    Sehr geehrter Herr,

    anbei übersende ich Ihnen ein mir zugegangenes Schreiben der Commerzbank. Diese schlägt einen Vergleich vor. Dieser Vergleich sähe vor, dass Sie zum 31.01.2017 das Restdarlehen in Höhe von EUR 22.316,64 zurückzahlen. Eine Vorfälligkeitsentschädigung würde nicht anfallen. Gleichzeitig würde die gesamte Geschäftsverbindung zwischen Ihnen und der Commerzbank beendet. Etwaige weitere Verbindlichkeiten gegenüber der Bank wären ebenfalls zum 31.01.2017 abzulösen. Hier wäre zu klären, ob solche Verbindlichkeiten bestehen. Diesbezüglich bitte ich um Mitteilung.

    *

    Mit dieser Vereinbarung würden Sie auf weitergehende Ansprüche, gerichtet auf Nutzungsentschädigung verzichten. Hierbei handelt es sich nach meinen Berechnungen um einen Betrag in Höhe von EUR 6.241,30. Die Berechnung habe ich auf der Grundlage der Annahme einer Verzinsung von 2,5 % über Basiszinssatz angestellt. Hierbei handelt es sich um eine gesetzliche Vermutung, da Sie keine Kenntnis darüber haben können, welche die Bank mit Ihren Zahlungen tatsächlich verdient hat. Der Bank steht es im Zweifel offen, nachzuweisen, dass sie einen geringeren Gewinn gemacht hat. Sollte dies gelingen, so stünden Ihnen nicht die errechneten EUR 6.241,30, sondern ein geringerer Betrag zu.

    *

    Vorteil des vorgelegten Vergleichsvorschlags wäre, dass die Angelegenheit in Ihrem Sinne kurzfristig abgeschlossen werden könnte und Sie ohne Vorfälligkeitsentschädigungszahlung aus dem Darlehen aussteigen könnten. Sie würden auch Zinsen sparen, insbesondere wenn Sie das Darlehen aus Eigenmitteln zurückzahlen könnten. Nachteilig bei dieser Lösung wäre, dass Sie auf weitergehende Ansprüche (Nutzungsentschädigung) verzichten, die Sie ggf. in einem besseren Vergleich oder aber einem gerichtlichen Verfahren erlösen könnten, wobei hier nochmals darauf hinzuweisen ist, dass der errechnete Betrag von der Bank widerlegt werden kann und der sodann bestehende Anspruch auch erheblich geringer sein könnte.

    *

    Ich darf Sie bitten, mir angesichts der von der Bank sehr kurz bemessenen Stellungnahmefrist (13.01.2017) kurzfristig mitzuteilen, ob Sie zu den vorgelegten Konditionen einen Vergleich wünschen. In diesem Falle würde ich ebenfalls kurzfristig Ihre Rechtsschutzversicherung um Zustimmung zu dieser Regelung bitten.

    *

    Mit freundlichen Grüßen

  14. #149
    Tecrübeli Üye hOrOz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30 Mayıs 2015
    Nereden
    Babadağ dan
    Mesajlar
    8,726
    Ettiği Teşekkür
    1,294
    4,388 mesaja 9,676 teşekkür aldı
    birinci kısımda banka anlaşalım diyor geri kalan 22.000€ öderseniz kredi kapanacak

    ikinci kısımda 6.241,30 € bir hesap çıkmış ama bu meblag da gerçekten hangi bankanın kredi de kar ettiğini ettiğinizi bilmediğiniz için bu meblağ daha da düşük olabilir deniliyor

    üçüncü kısımda eğer bu parayı kendi imkanlarinizla öderseniz faiz den kar edeceğinizi fakat bu seçeneği seçerseniz bütün haklarınızdan vazgeçmiş sayılacaksınız

    şunuda göz önünde bulundurun eğer itiraz edersek gerçek meblağ daha da düşük olabilir

  15. #150
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    29 Temmuz 2015
    Mesajlar
    20
    Ettiği Teşekkür
    2
    0 mesaja 0 teşekkür aldı
    Cok tskl. Horoz Usdam

  16. #151
    Üye
    Üyelik tarihi
    04 Haziran 2016
    Mesajlar
    64
    Ettiği Teşekkür
    93
    8 mesaja 11 teşekkür aldı
    benim avukata son mektununa banka cevap vermeyince Mahkemeye gidelim yüzde yüz kazanma sansimiz var dedi..
    bizde tamam dedik sigortamiz yok masraflari biz verecegiz

  17. #152
    Üye Fedayi38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14 Kasım 2015
    Mesajlar
    71
    Ettiği Teşekkür
    189
    13 mesaja 23 teşekkür aldı
    Banada Avkattan bu yazi geldi siz olsaniz bu durumda ne yapardiniz?


    Sehr geehrter Herr,



    ich nehme Bezug auf Ihre E-Mail vom 05.01.2017. Da ich mich bis zum 09.01.2017 im Urlaub befand, war mir eine frühere Rückmeldung leider nicht möglich. Folgendes kann ich zu Ihren Fragen mitteilen:



    - Um Ihre Ansprüche korrekt berechnen zu lassen, benötige ich grundsätzlich alle Zinsbescheinigungen seit Beginn der Darlehen. Diese erhalte ich von der LBBW zugeschickt, sobald die seitens der LBBW geforderten Beträge, wie bereits in meinem letzten Schreiben mitgeteilt, an die LBBW gezahlt wurden.

    - Da alle drei Darlehensverträge beendet sind, sind die Erfolgsaussichten derzeit nicht schlussendlich absehbar. Der Bundesgerichtshof hat in den letzten Wochen einige Entscheidungen getroffen, die die Erfolgsaussichten hinsichtlich des Widerrufs von beendeten Darlehensverträgen verringert, diese jedoch nicht aussichtslos werden lässt. Dem Bundesgerichtshof zufolge ist in jedem Fall eine Einzelfallentscheidung zu fällen, wobei das Datum des Vertragsschlusses, das Datum der Rückzahlung und das Verhalten der Kreditnehmer während der Vertragslaufzeit und danach in eine Abwägung einzubeziehen sind. Ob sich hieraus ergibt, dass in Ihrem Fall das Widerrufsrecht nach Rückzahlung des Darlehens verwirkt gewesen wäre und Sie somit keine Aussicht auf Erfolg in den vorgenannten Mandaten haben, ist aufgrund uneinheitlicher Rechtsprechung der Landes- und Oberlandesgerichte nicht feststellbar. Grundsätzlich schätze ich Ihre Erfolgsaussichten auf 40%.

    - Für den Prozess müssten Sie außer den Kosten für den Finanzmathematiker (ca. 110,00 EUR pro Vertrag) und den Kosten für die Zinsbescheinigungen (ca. 250,00 EUR) nichts weiter bezahlen, da Ihre Rechtsschutzversicherung, wie Ihnen bereits mitgeteilt, die Deckung für alle vorgenannten Mandate erteilt hat. Sofern Sie eine Selbstbeteiligung mit Ihrer Rechtsschutzversicherung vereinbart haben würde diese ebenfalls noch anfallen. Ob eine solche vereinbart wurde, ist mir nicht bekannt.



    Sofern Sie daher wünschen, dass die Angelegenheiten weiter verfolgt werden und Ihre Ansprüche berechnet werden, bitte ich Sie, die seitens der LBBW geforderten Beträge zu bezahlen und mir dies kurz mitzuteilen.



    Dem Schreiben Ihrer Rechtsschutzversicherung vom 01.09.2016 ist darüber hinaus zu entnehmen, dass Ihre Rechtsschutzversicherung noch die Mitteilung des Baujahres der von Ihnen erworbenen Immobilie sowie die Überlassung des Kaufvertrages der Immobilie wünscht. Sofern sich hieraus nicht ergibt, dass Sie einen Neubau erworben haben oder das sie ihn selbst errichtet haben, wird die Deckungszusage Ihrer Rechtsschutzversicherung weiterhin aufrecht erhalten bleiben.



    Ich bitte um Mitteilung des Baujahres der Immobilie sowie des um Überlassung des Kaufvertrages für das Grundstück.



    Mit freundlichen Grüßen



    Rechtsanwalt

  18. #153
    Yeni Üye Ozdenkaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02 Aralık 2016
    Nereden
    ankara
    Mesajlar
    16
    Ettiği Teşekkür
    1
    3 mesaja 6 teşekkür aldı
    Bu fazla ödenen faiz ile alakalı bilgisi olmayanlar bu yazıyı okumanızı öneririm. http://paratic.com/12-bankaya-tazmin...si-acilabilir/ Bende başvuru yaptım avukat aracılığıyla.

  19. #154
    Üye
    Üyelik tarihi
    04 Haziran 2016
    Mesajlar
    64
    Ettiği Teşekkür
    93
    8 mesaja 11 teşekkür aldı
    Alıntı Ozdenkaya Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu fazla ödenen faiz ile alakalı bilgisi olmayanlar bu yazıyı okumanızı öneririm. http://paratic.com/12-bankaya-tazmin...si-acilabilir/ Bende başvuru yaptım avukat aracılığıyla.
    bu yazi sanirim Türkiye ile ilgili..

  20. #155
    Tecrübeli Üye
    Üyelik tarihi
    09 Temmuz 2015
    Mesajlar
    125
    Ettiği Teşekkür
    31
    44 mesaja 69 teşekkür aldı
    Bugün Avukatimdan mektup geldi,Rechtschutz davayi üstlenmis.
    Mahkemede dava acmis.artik sonucu bekliyecegiz bakalim.
    bu arada benim kredinin süresi 2014 de bitti.

    Alıntı giresun28 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim bir arkadasim anlasma yoluna gitti bankasi ile ve 16 bin euro avantasi oldugunu söyledi.

    kendi bankaya basvurmus red gelmis,daha sonra avukat yolu ile anlasma saglamislar.banka ismi ve kredisinin tutarini bilmiyorum.

    benim kendi ev kredim ise simdilik avukatta ve eger rechtschutz davayi üstlenirse mahkeme yolu görünüyor.banka avukatimin istegini red etti,sparkassedeyim.

    gecen hafta sigortanin istedigi bazi evraklari avukata gönderdim.

  21. #156
    Üye
    Üyelik tarihi
    04 Haziran 2016
    Mesajlar
    64
    Ettiği Teşekkür
    93
    8 mesaja 11 teşekkür aldı
    benimde Avukatima banka cevap vermiyormus..haksizlar diye veremiyorlar ve mahkemeye gidecegiz dedi..bizde tamam dedik

  22. #157
    Üye
    Üyelik tarihi
    04 Haziran 2016
    Mesajlar
    64
    Ettiği Teşekkür
    93
    8 mesaja 11 teşekkür aldı
    gecen avukata gittik kafam karisti..bizim yeni anlasmayida verelim bundan 20 bin Euro alirsin dedi..bende ne 20 bini ben sadece 7 bin Euro Faiz verdim nasil 20 bin geri alirim dedim..bayagi sey anlatti banka parayi kullaniyormus onun faizi falan dedi..ben inanmadim tabiki..samirim bizim esas davada yatacak o yüzden mahkemeye gitmeyecek gibiyim suana Kadar Avukara sigortamiz olmadigi icin 3000 Euro para verdik..mahkemeyi KESIN kazanirim diyor ama bana bu anlattigindan sonra inanmiyorum..

  23. #158
    Üye
    Üyelik tarihi
    04 Haziran 2016
    Mesajlar
    64
    Ettiği Teşekkür
    93
    8 mesaja 11 teşekkür aldı
    Haber gelen yokmu ???

  24. #159
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    06 Mart 2016
    Mesajlar
    15
    Ettiği Teşekkür
    18
    7 mesaja 7 teşekkür aldı
    Alıntı Adanasporlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Haber gelen yokmu ???
    bende alti sene önce ev kredisi almistim kuzenimde benden bir yil önce evkredisi almisti
    kuzenim 4.8 faizle ben 4.4 faizle aldik
    kuzenimi banka aradi anlasalim mahkemeye gerek yok dedi o da
    anlasma yoluna gitti mahkeme acsaydi 20.000 bin hakediyordu
    fakat banka dediki anlasalim senin faizini bu günden itibaren 1.1 faiz uyguluyalim
    kuzenim davadan vazgecti su an 1.1 faizle anlastilar dosya kapandi
    mahkemeye gitseydi 20.000 alacakti fakat davanin uzamasini istemedi
    benim kredi ise beklemekteyim yeni bir haber gelince siz arkadaslarla paylasirim
    saygilar selamlar

  25. seloaga üyemize teşekkür edenler:

  26. #160
    Üye
    Üyelik tarihi
    04 Haziran 2016
    Mesajlar
    64
    Ettiği Teşekkür
    93
    8 mesaja 11 teşekkür aldı
    benim Avukat mektuplar yazdi ama sonuc elde edemedi..bosu bosuna 3000 Euro verdim..
    MAhkemye gideim dedi cavap bile vermedim...

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yukari Çik