Please enable / Bitte aktiviere JavaScript!
Veuillez activer / Por favor activa el Javascript![ ? ]
DMCA.com Protection Status

vavoo


NOTICE Notice: This is an old thread. It was started 3063 days ago, there may be recent replies. Consider making a new thread before posting.
Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 28 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: [önemli] çocuk parasina yeni düzenleme

  1. #1
    Tecrübeli Üye hOrOz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30 Mayıs 2015
    Nereden
    Babadağ dan
    Mesajlar
    8,724
    Ettiği Teşekkür
    1,294
    4,388 mesaja 9,676 teşekkür aldı

    [önemli] çocuk parasina yeni düzenleme

    Olay da gelisme var

    Bundeszentralamt Steuern yeni aciklama yapti


    Die in einigen Publikationen verbreitete Meldung, dass eine Kindergeldzahlung eingestellt würde,
    wenn den Familienkassen bis zum 1. Januar 2016 keine Mitteilung der IdNr. vorliegt, ist unzutreffend.

    Konu hOrOz tarafından (15 Ocak 2016 Saat 23:03 ) değiştirilmiştir.


  2. Sponsor Reklam
  3. #2
    Tecrübeli Üye .onur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29 Haziran 2015
    Mesajlar
    728
    Ettiği Teşekkür
    326
    153 mesaja 361 teşekkür aldı
    Henüz çocuk kasasindan bana bir yazi gelmedi bir yazi gelmedenmi gönderecegiz yoksa bekleyecekmiyiz yazinin gelmesini?

  4. #3
    Tecrübeli Üye
    Üyelik tarihi
    10 Haziran 2015
    Nereden
    Almanya
    Mesajlar
    143
    Ettiği Teşekkür
    136
    39 mesaja 80 teşekkür aldı
    Peki biz bu numaralari nereye ve ne şekilde ulastiracagiz? Aslında bize yazılı bildirmeleri gerekmezmi? Yada doldurulacak bir form göndermeleri gerekmezmi? Burdan okumasak haberimiz olmayacak yada internetle ilgisi bulunmayanlar in nerden haberleri olacak.

  5. #4
    Üye
    Üyelik tarihi
    16 Ekim 2015
    Mesajlar
    48
    Ettiği Teşekkür
    22
    22 mesaja 35 teşekkür aldı
    Düzeltme yapayim
    kendim aradim Familienkasseyi ve dedilerki 2016 da dogan cocuklar icin vergi nr bildirilmedigi takdirde 2016 da ödeme yapilmayacak.
    2016 önce dogan cocuklar icin 2016 sonuna kadar müsade var bildirmeleri.
    Mektup, Email ile Kindergeld Nr ve cocuklara ait vergi nr bildirmeler kabul görüyor.

    elinde olmayan arkadaslar burdan yeniden isteyebilir.
    http://www.bzst.de/DE/Steuern_Nation...r/ID_Node.html

    sizin icin görevli Familienkasse burdan bulabilirsiniz.
    https://www.arbeitsagentur.de/web/co...asse/index.htm
    Konu eren67 tarafından (08 Kasım 2015 Saat 19:05 ) değiştirilmiştir.

  6. 5 kişi eren67 üyemize teşekkür etti:

  7. #5
    Administrators Memoli1976x - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25 Mayıs 2015
    Mesajlar
    17,116
    Ettiği Teşekkür
    2,407
    15,904 mesaja 156,474 teşekkür aldı
    Simdi Familienkasasindan geliyorum, birsey gerekmiyor hersey bizde var dediler.

    Bos yere izin alib gitmeden önce bir telefon edin bence.

  8. 6 kişi Memoli1976x üyemize teşekkür etti:

  9. #6
    Tecrübeli Üye
    Üyelik tarihi
    10 Haziran 2015
    Nereden
    Almanya
    Mesajlar
    143
    Ettiği Teşekkür
    136
    39 mesaja 80 teşekkür aldı
    Böyle birşey olsa resmi bir yazı gönderirler diye düşünüyorum.

  10. #7
    Tecrübeli Üye
    Üyelik tarihi
    01 Haziran 2015
    Nereden
    Düsseldorf
    Mesajlar
    179
    Ettiği Teşekkür
    131
    80 mesaja 219 teşekkür aldı
    Arkadaslar Cocuk Parasi icin daha öncerli basvurda bulundugunuz belgeleri Kontrol edin. Saygilarimla
    Konu dalga tarafından (09 Kasım 2015 Saat 18:09 ) değiştirilmiştir. Sebep: Cocuklarinda istendigi icin Remi kaldirdim bende tam vermemis oldugum icin.

  11. #8
    Tecrübeli Üye
    Üyelik tarihi
    01 Haziran 2015
    Nereden
    Düsseldorf
    Mesajlar
    179
    Ettiği Teşekkür
    131
    80 mesaja 219 teşekkür aldı
    Burdada Almanca sorular ve Cevablar.

    Was ändert sich konkret zum 1. Januar 2016?
    Wer Kindergeld erhalten möchte, muss seiner Familienkasse seine Steuer-Identifikationsnummer und die Steuer-Identifikationsnummer des Kindes angeben.



    Wessen Steuer-Identifikationsnummern müssen angegeben werden?

    Benötigt werden die Steuer-Identifikationsnummern des Kindes, für das Kindergeld beantragt wird und des Elternteils, der den Kindergeldantrag stellt oder bereits Kindergeld bezieht.



    Warum ist zur Auszahlung des Kindergeldes ab dem 1. Januar 2016 die Steuer-Identifikationsnummer erforderlich?
    Kindergeld wird für jedes Kind nur einmal ausgezahlt. Durch die Steuer-Identifikationsnummer wird sichergestellt, dass es nicht zu Doppelzahlungen kommt.



    Wie schnell muss ich meiner Familienkasse die Steuer-Identifikationsnummern schicken, damit Kindergeld weitergezahlt wird?
    Neuanträge müssen die Steuer-Identifikationsnummern enthalten. Eltern, die bereits Kindergeld beziehen und die Steuer-Identifikationsnummern noch nicht angegeben haben, können den Kindergeldbezug sicherstellen und Rückfragen vermeiden, indem sie ihrer Familienkasse die Steuer-Identifikationsnummern mitteilen. Die Familienkassen werden es grundsätzlich nicht beanstanden, wenn die Angaben im Laufe des Jahres 2016 nachgereicht werden.


    Wie kann ich meiner Familienkasse die Steuer-Identifikationsnummern mitteilen?

    Wenn Sie ohnehin Belege oder Nachweise einreichen müssen oder aus anderen Gründen bereits in Kontakt mit Ihrer Familienkasse stehen, teilen Sie die ab 2016 erforderlichen Steuer-Identifikationsnummern bei dieser Gelegenheit am besten gleich mit.



    Kann ich die Steuer-Identifikationsnummer auch telefonisch durchgeben?
    Nein. Allein die schriftliche Übermittlung stellt sicher, dass bei der Weitergabe der Steuer-Identifikationsnummern keine Übermittlungsfehler eintreten.



    Stellt die Familienkasse die Kindergeldzahlung ein, wenn ihr die Steuer-Identifikationsnummern am 1. Januar 2016 nicht vorliegen?
    Grundsätzlich werden die Familienkassen es nicht beanstanden, wenn die Steuer-Identifikationsnummern im Laufe des Jahres 2016 nachgereicht werden. Ohne Vorliegen der Steuer-Identifikationsnummern sind die gesetzlichen Voraussetzungen zum Kindergeldbezug jedoch nicht erfüllt. Erhält die Familienkasse die Steuer-Identifikationsnummern nicht, ist sie gesetzlich verpflichtet, die Kindergeldzahlung zum 1. Januar 2016 aufzuheben und das seit Januar 2016 gezahlte Kindergeld zurückzufordern.



    Muss die Steuer-Identifikationsnummer auch für Kinder angegeben werden, die vor dem 1. Januar 2016 geboren worden sind?
    Ja. Die Regelung gilt ab 1. Januar 2016 unabhängig von dem Geburtsdatum des Kindes.


    Mein Kind ist 52 Jahre alt und behindert. Muss ich für mein Kind die Steuer-Identifikationsnummer angeben?

    Ja. Die Regelung gilt ab 1. Januar 2016 unabhängig von dem Geburtsdatum des Kindes.



    Die Steuer-Identifikationsnummer gibt es doch erst seit 2008. Müssen die Steuer-Identifikationsnummern auch für Kinder angegeben werden, die vor 2008 geboren worden sind?
    Ja. Eine Steuer-Identifikationsnummer wird unabhängig vom Geburtsdatum jeder Person zugeteilt, die mit Hauptwohnung oder alleiniger Wohnung in einem Melderegister in Deutschland erfasst ist. Personen, die nicht melderechtlich erfasst, aber in Deutschland steuerpflichtig sind, erhalten ebenfalls eine Steuer-Identifikationsnummer.



    Wo finde ich die Steuer-Identifikationsnummer von mir und meinem Kind?
    Ihre Steuer-Identifikationsnummer und die Ihres Kindes finden Sie im jeweiligen Mitteilungsschreiben des Bundeszentralamts für Steuern. Ihre Nummer ist auch auf der elektronischen Lohnsteuerbescheinigung Ihres Arbeitgebers oder in Ihrem Einkommensteuerbescheid verzeichnet.



    Ich finde die Steuer-Identifikationsnummern nicht. Muss ich eine neue Steuer-Identifikationsnummer beantragen?
    Nein. Die Steuer-Identifikationsnummer bleibt ein Leben lang gültig. Sollten Sie Ihre Steuer-Identifikationsnummer in den genannten Unterlagen nicht finden, können Sie mit dem Eingabeformular im Internetportal des Bundeszentralamts für Steuern um erneute Zusendung bitten. Die Mitteilung der Steuer-Identifikationsnummer durch das Bundeszentralamt für Steuern erfolgt schriftlich. Aus datenschutzrechtlichen Gründen kann die Steuer-Identifikationsnummer weder telefonisch noch per E-Mail übermittelt werden.



    Kann ich den Kindergeldantrag für mein neugeborenes Kind auch schon stellen, bevor meinem Kind eine Steuer-Identifikationsnummer mitgeteilt wurde?
    Es empfiehlt sich, den Kindergeldantrag erst zu stellen, nachdem Ihnen vom Bundeszentralamt für Steuern die Steuer-Identifikationsnummer des Kindes mitgeteilt wurde. Der Kindergeldantrag kann zwar auch ohne die Angabe der Steuer-Identifikationsnummer des Kindes gestellt werden. Er kann allerdings erst abschließend bearbeitet werden, wenn diese vorliegt.




    Ich habe Kindergeld schon vor Jahren beantragt. Dabei habe ich meine Steuer-Identifikationsnummer und die meiner Kinder angegeben. Muss ich jetzt noch etwas tun, um weiterhin ab 1. Januar 2016 Kindergeld zu erhalten?
    Nein. Für Sie ändert sich nichts. Im Kindergeldantrag sind bereits seit mehreren Jahren Felder für die Angabe der Steuer-Identifikationsnummer vorgesehen. Deshalb liegen den Familienkassen bereits viele Steuer-Identifikationsnummern vor.


    Wir leben getrennt. Mein Ex-Partner hat alle Unterlagen. Ich bekomme das Kindergeld. Ich bin nicht sicher, ob der Familienkasse die Steuer-Identifikationsnummer bereits bekannt ist. Muss ich etwas tun, um weiterhin ab 1. Januar 2016 Kindergeld zu erhalten?
    Ja. Eltern, die bereits Kindergeld beziehen und die sich nicht sicher sind, ob sie die Steuer-Identifikationsnummern angegeben haben, können den Kindergeldbezug sicherstellen und Rückfragen vermeiden, indem sie die Steuer-Identifikationsnummern der Familienkasse mitteilen.



    Ich habe die Staatsbürgerschaft eines anderen Staates. Wie erhalte ich für mich und mein Kind eine Steuer-Identifikationsnummer?
    Wenn Sie in Deutschland gemeldet sind, haben Sie vom Bundeszentralamt für Steuern auch eine Steuer-Identifikationsnummer erhalten und können damit einen Antrag auf Kindergeld stellen.



    Mein Kind lebt im Ausland und hat keine deutsche Steuer-Identifikationsnummer. Was muss ich tun?

    Ein Anspruch auf Kindergeld besteht unter bestimmten Umständen auch für Kinder, die im EU-Ausland leben. Diese erhalten im Regelfall keine deutsche Steuer-Identifikationsnummer, da sie in Deutschland nicht steuerpflichtig sind. Deshalb ist ihre Identität auf andere geeignete Weise mit Hilfe der in den jeweiligen Ländern gebräuchlichen Personenidentifikationsmerkmale und Dokumente nachzuweisen.
    Konu dalga tarafından (09 Kasım 2015 Saat 18:23 ) değiştirilmiştir.

  12. #9
    Tecrübeli Üye akdenizli33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23 Haziran 2015
    Mesajlar
    356
    Ettiği Teşekkür
    197
    30 mesaja 46 teşekkür aldı
    ben emeil ile gönderdim ama cevap almadim.

  13. #10
    Tecrübeli Üye hope41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26 Mayıs 2015
    Nereden
    Herne/ Kocaeli
    Mesajlar
    880
    Ettiği Teşekkür
    388
    231 mesaja 416 teşekkür aldı
    Nasib olursa Mayis ayinin basinda cocugumuz olacak ve ilk cocugumuz, peki bu durumda bizim birsey yapmamiz gerekiyor mu? Bu konuda hic bir malumatim yok maalesef.

  14. #11
    Administrators Memoli1976x - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25 Mayıs 2015
    Mesajlar
    17,116
    Ettiği Teşekkür
    2,407
    15,904 mesaja 156,474 teşekkür aldı
    Alıntı hope41 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Nasib olursa Mayis ayinin basinda cocugumuz olacak ve ilk cocugumuz, peki bu durumda bizim birsey yapmamiz gerekiyor mu? Bu konuda hic bir malumatim yok maalesef.
    Arkadasim senin cocuk Dogduktan sonra Familienkasasina Cocugun Geburtsurkundesi ile Gideceksin ve Cocuk Parasi icin Antrag vereceksin.

    Baska birsey gerekirse onlar zaten sana söylerler orda. Simdilik birsey yapmana gerek yok.

  15. Memoli1976x üyemize teşekkür edenler:

  16. #12
    Tecrübeli Üye
    Üyelik tarihi
    20 Ağustos 2015
    Mesajlar
    131
    Ettiği Teşekkür
    100
    13 mesaja 19 teşekkür aldı
    Slm, bu tüm cocuk parasi alan cocuklarimi kapsiyor yani ( 1 dan 77 ) gibi diyelim. Birde bende Steuer-Identifikationsnummer denen bir sey yok yada bulamadim. yada Steuer-Identifikationsnummer bulamayinca nerden tehmin edebilinir . tskl

  17. #13
    Moderator talo176 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25 Mayıs 2015
    Mesajlar
    3,304
    Ettiği Teşekkür
    2,147
    1,392 mesaja 2,599 teşekkür aldı
    meldeamt..

  18. #14
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    02 Haziran 2015
    Mesajlar
    3
    Ettiği Teşekkür
    5
    0 mesaja 0 teşekkür aldı
    slm, Bugün Kindergeldstelleyi aradim ve Steuer-Identifikationsnummer lazimmi diye sordum, bi bakayim dedi ve bazenkilerin onlarda oluyormus ama bazenkilerinde olmuyormus. Bunlari kimler vermesi lazim parayi alan kisi yani anne veya baba bide cocuklarinki. Benim iki cocugum var birininki vardi onlarda öbürünkinide telefondan Steuer-Identifikationsnummeri söyledim hersey simdi tamam dedi, yani herkes kendi arayip sorsa iyi eder.

  19. #15
    Tecrübeli Üye smeilet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    21 Ağustos 2015
    Nereden
    NRW
    Mesajlar
    785
    Ettiği Teşekkür
    1,461
    383 mesaja 979 teşekkür aldı
    Bende telefonla aradim ve hallettim.Kindergeld numaranizi,adres ve dogum tarihinizi isteyecekler.Bunlari verirseniz ne yapmaniz gerektiğini söylerler.

  20. #16
    Üye Egal77 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07 Temmuz 2015
    Mesajlar
    91
    Ettiği Teşekkür
    53
    26 mesaja 59 teşekkür aldı
    "Bei allen Neuanträgen ist ab dem 1.1.2016 die Steuer-ID zwingend erforderlich. Bei laufenden Kindergeldzahlungen ändert sich erst einmal nichts."
    Konu Egal77 tarafından (12 Kasım 2015 Saat 19:30 ) değiştirilmiştir.

  21. #17
    Üye Egal77 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07 Temmuz 2015
    Mesajlar
    91
    Ettiği Teşekkür
    53
    26 mesaja 59 teşekkür aldı

  22. #18
    Tecrübeli Üye
    Üyelik tarihi
    01 Haziran 2015
    Nereden
    Düsseldorf
    Mesajlar
    179
    Ettiği Teşekkür
    131
    80 mesaja 219 teşekkür aldı
    Alıntı Cihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Slm, bu tüm cocuk parasi alan cocuklarimi kapsiyor yani ( 1 dan 77 ) gibi diyelim. Birde bende Steuer-Identifikationsnummer denen bir sey yok yada bulamadim. yada Steuer-Identifikationsnummer bulamayinca nerden tehmin edebilinir . tskl
    Arkadas vermis - dikkatli okuyalim,Lütfen
    http://www.bzst.de/DE/Steuern_Nation...r/ID_Node.html

  23. #19
    Üye
    Üyelik tarihi
    10 Ağustos 2015
    Mesajlar
    52
    Ettiği Teşekkür
    18
    6 mesaja 7 teşekkür aldı
    arkadaslar arayin sorun bende sordum onlarda varmis.

  24. #20
    Tecrübeli Üye hOrOz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30 Mayıs 2015
    Nereden
    Babadağ dan
    Mesajlar
    8,724
    Ettiği Teşekkür
    1,294
    4,388 mesaja 9,676 teşekkür aldı
    Olay da gelisme var

    Bundeszentralamt Steuern yeni aciklama yapti

    Die in einigen Publikationen verbreitete Meldung, dass eine Kindergeldzahlung eingestellt würde,
    wenn den Familienkassen bis zum 1. Januar 2016 keine Mitteilung der IdNr. vorliegt, ist unzutreffend.
    Konu hOrOz tarafından (12 Kasım 2015 Saat 20:50 ) değiştirilmiştir.

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yukari Çik