Please enable / Bitte aktiviere JavaScript!
Veuillez activer / Por favor activa el Javascript![ ? ]
DMCA.com Protection Status

vavoo


NOTICE Notice: This is an old thread. It was started 2564 days ago, there may be recent replies. Consider making a new thread before posting.
Toplam 8 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 8 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: bewerbung dogru mu bi bakarsaniz.

  1. #1
    Tecrübeli Üye gezgin38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    15 Haziran 2015
    Mesajlar
    271
    Ettiği Teşekkür
    197
    39 mesaja 68 teşekkür aldı

    bewerbung dogru mu bi bakarsaniz.

    slm arkadaslar, ben calisiyorum festvertrag var amma hem isden Hemde isyerinden hic ama hic memnun degilim bu yüzden kendime yeni bir is ariyorum ve uzun yillar boyunca hic Bewerbung yazmadim, ve simdi birtane hazirladim, tabii önemli olanlar Rechtschreibung satzt Bildung, bende open office oldugundan ancak Bewerbung böyle oldu bi göz atarsaniz memnun olurum



    kimse kim
    su tepenin arkasi
    44444
    Tel. 1234567889



    firma GmbH
    deutsche
    44456
    Frau
    Tel.: 123456



    Bewerbung Facharbeiter Produktion



    Sehr geehrte Damen und Herren,

    Sie suchen einen erfahrenen Facharbeiter, der das überwachen der Produktions anlagen beobachtet und die Qualitätskontrolle durchführt ?
    Dann Bewerbe ich mich bei Ihnen


    Wie Sie meinem Lebenslauf entnehmen können, arbeitete ich bis zur Schließung des Werkes seit mehreren Jahren bei GmbH im Walzwerk. Zu meinen wesentlichen Tätigkeiten gehörten das Bedienen der Heißschlittensäge die Instandhaltung und umrüsten des Sägeblattes, die Überwachung des Produktionsablaufs und Wechseln der Walzgerüste, sowie anhand der Probe Entnahme die Qualitätskontrolle durch abmessen des Endproduktes.
    Nach der Schließung des Werkes habe die Arbeit ab dem 01.01.2016 bei Salzgitter Mannesmann AG in Mülheim an der Ruhr aufgenommen, wo ich zur zeit als Maschinen und Anlagenführer tätig bin.

    Ich verfüge über sehr gutes technisches Verständnis und bin im Besitz des Kran und des Gabelstaplerscheins. Zuverlässigkeit, Flexibilität, Verantwortungsbewusstsein und Pünktlichkeit runden mein Profil ab.

    Die Bereitschaft zu Wechselschicht können Sie bei mir selbstverständlich vorraussetzen. Daher bin ich überzeugt davon, dass Sie mit mir einen Mitarbeiter, auf den Sie sich stets verlassen können, gewinnen.

    Sollte ich ihr Interesse geweckt haben, freue ich mich über die Einladung zu einem persönlichen Gespräch.

    Mit freundlichen Grüßen



    Anlage: Bewerbungsmappe

    sizce nasil yanlislar varmi düzeltmem gereken yerler neler yardimci olursaniz cok memnun olurum,

    birde Hazir sormusken bir baska is buldum maasi cok iyi ama suanki kaldigim sehire 300-350 km uzaklikta siz olsaydiniz nasil bir secim yapardiniz simdiki kazancimidan 1500€ daha fazla kazanc var ???

  2. Sponsor Reklam
  3. #2
    Tecrübeli Üye gezgin38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    15 Haziran 2015
    Mesajlar
    271
    Ettiği Teşekkür
    197
    39 mesaja 68 teşekkür aldı
    hic yorum yapacak kimse yokmu ???

  4. #3
    Üye BEKiRiM 01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    21 Eylül 2015
    Nereden
    BiZE HER YER ADANA !!
    Mesajlar
    31
    Ettiği Teşekkür
    186
    15 mesaja 28 teşekkür aldı
    Seni Tebrik ederim,cok basarili bir Bewerbung olmus.!!seni mutlaka ön görüsmeye
    davet ederler.


    Bana göre alisik oldugun ortamdan ayrilma..baska bir kent baska bir ortam ,adama huzur getirmez para icin cekilmez.

  5. #4
    Tecrübeli Üye gezgin38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    15 Haziran 2015
    Mesajlar
    271
    Ettiği Teşekkür
    197
    39 mesaja 68 teşekkür aldı
    insallah cagirirlar, biraz tereduttlüyüm ama suan festvertrag var bunu birakip zeitvertrag vereceklerdir.

  6. #5
    Tecrübeli Üye
    Üyelik tarihi
    17 Aralık 2016
    Mesajlar
    448
    Ettiği Teşekkür
    750
    241 mesaja 654 teşekkür aldı
    @gezgin

    bewerbungun iceriginde bir iki hata var. yani almancasi "Formulierung" bu konuya girmek istemiyorum cünkü herkes bildigi gibi yazar.
    Fakat Kücük ve büyük yazmada yani "Rechtschreibung"da epey hatan var onu sana istersen düzeltilmis sekilde yazarim.

    Eger benimde hatam varsa diger arkadaslar lütfen düzeltsin.

    Sehr geehrte Damen und Herren,

    Sie suchen einen erfahrenen Facharbeiter, der das überwachen der Produktions anlagen beobachtet und die Qualitätskontrolle durchführt ?
    Dann Bewerbe ich mich bei Ihnen
    überwachen büyük yazilmasi lazim. Produktionsanlagen büyük ve beraber yazilmasi lazim. bir berwerbunga isverene soru sorulmaz ve soru isaretide kullanilmaz. Dann bewerbe ich mich bei Ihnen´den sonra nokta geliyor ve bewerbe kelimesi Kücük yazilir. Ayriyetten bu cümle bana kalirsa cocugumsu gibi kurulmus. yani pek bir etkileyici tarafi yok. Alternatif olarak belki söyle yazabilirsin: Wie ich aus den Medien / oder meiner Bekanntenkreis erfahren habe suchen Sie einen weiteren Mitarbeiter, der.... yazabilirsin.

    Wie Sie meinem Lebenslauf entnehmen können, Wie Sie aus meinem Lebenslauf yazilir. arbeitete ich bis zur Schließung des Werkes seit mehreren Jahren bei GmbH im Walzwerk. Zu meinen wesentlichen Tätigkeiten gehörten das Bedienen der Heißschlittensägevirgül geliyor buraya die Instandhaltung und umrüsten des Sägeblattes, Umrüsten büyük yazilirdie Überwachung des Produktionsablaufs und Wechseln der Walzgerüste, sowie anhand der Probe Entnahme die Qualitätskontrolle durch abmessen des Endproduktes.sowienin önüne virgül gelmiyor. Probeentnahme beraber yazilir. Abmesseni tam bilmiyorum Kücük veya büyük yazilirmi diye. ama bana kalirsa büyük yazilir.
    Nach der Schließung des Werkes habe die Arbeit ab dem 01.01.2016 bei Salzgitter Mannesmann AG in Mülheim an der Ruhr aufgenommen, habe ich die Arbeit. ich yazman gerekliwo ich zur zeit als Maschinen und Anlagenführer tätig bin.Maschinen- und Anlagenführer olmasi lazim

    Ich verfüge über sehr gutes technisches Verständnis und bin im Besitz des Kran und des Gabelstaplerscheins. Kran- und des GabelstablerscheinsZuverlässigkeit, Flexibilität, Verantwortungsbewusstsein und Pünktlichkeit runden mein Profil ab.

    Die Bereitschaft zu Wechselschicht können Sie bei mir selbstverständlich vorraussetzen.voraussetzen, yani bir r ile yazilir. Daher bin ich überzeugt davon, dass Sie mit mir einen Mitarbeiter, auf den Sie sich stets verlassen können, gewinnen.

    Sollte ich ihr Interesse geweckt haben, freue ich mich über die Einladung zu einem persönlichen Gespräch.Alternatif olarak: Über eine Einladung zu einem persönlichen Gespräch würde ich mich freuen und verbleibe mit.... asagiya yazdigin gibi Mit freundlichen Grüßen

    Mit freundlichen Grüßen

    Dedigim gibi, eger yanlisim varsa diger arkadaslar düzeltebilir.
    Konu Selam tarafından (25 Mart 2017 Saat 10:59 ) değiştirilmiştir.

  7. #6
    Üye Dedikli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05 Haziran 2015
    Nereden
    Almanya
    Mesajlar
    85
    Ettiği Teşekkür
    126
    13 mesaja 22 teşekkür aldı
    Selam kardes ALLAH yardimcin olsun benim sana tavsiyem hazir isin varken 300,km. uzaktaki baska bir ise ben olsam gitmem günlük okadar yol senin icin iyi olmaz...
    oraya tasinmak nasil olur tabiki senin evli bekar oldugunu bilmedigim icin... bence iyi düsün onagöre karar ver sonra pisman olmayasin benim eski tanidiklardan bir arkadasin basina böyle bir olay yasadi ve sonunda issizkaldi ve coook pisman oldu senin icin hayirli olur insAllah..

    sagilar ve selamlar..

  8. #7
    Tecrübeli Üye gezgin38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    15 Haziran 2015
    Mesajlar
    271
    Ettiği Teşekkür
    197
    39 mesaja 68 teşekkür aldı
    Alıntı Selam Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    @gezgin

    bewerbungun iceriginde bir iki hata var. yani almancasi "Formulierung" bu konuya girmek istemiyorum cünkü herkes bildigi gibi yazar.
    Fakat Kücük ve büyük yazmada yani "Rechtschreibung"da epey hatan var onu sana istersen düzeltilmis sekilde yazarim.

    Eger benimde hatam varsa diger arkadaslar lütfen düzeltsin.

    Sehr geehrte Damen und Herren,

    Sie suchen einen erfahrenen Facharbeiter, der das überwachen der Produktions anlagen beobachtet und die Qualitätskontrolle durchführt ?
    Dann Bewerbe ich mich bei Ihnen
    überwachen büyük yazilmasi lazim. Produktionsanlagen büyük ve beraber yazilmasi lazim. bir berwerbunga isverene soru sorulmaz ve soru isaretide kullanilmaz. Dann bewerbe ich mich bei Ihnen´den sonra nokta geliyor ve bewerbe kelimesi Kücük yazilir. Ayriyetten bu cümle bana kalirsa cocugumsu gibi kurulmus. yani pek bir etkileyici tarafi yok. Alternatif olarak belki söyle yazabilirsin: Wie ich aus den Medien / oder meiner Bekanntenkreis erfahren habe suchen Sie einen weiteren Mitarbeiter, der.... yazabilirsin.

    Wie Sie meinem Lebenslauf entnehmen können, Wie Sie aus meinem Lebenslauf yazilir. arbeitete ich bis zur Schließung des Werkes seit mehreren Jahren bei GmbH im Walzwerk. Zu meinen wesentlichen Tätigkeiten gehörten das Bedienen der Heißschlittensägevirgül geliyor buraya die Instandhaltung und umrüsten des Sägeblattes, Umrüsten büyük yazilirdie Überwachung des Produktionsablaufs und Wechseln der Walzgerüste, sowie anhand der Probe Entnahme die Qualitätskontrolle durch abmessen des Endproduktes.sowienin önüne virgül gelmiyor. Probeentnahme beraber yazilir. Abmesseni tam bilmiyorum Kücük veya büyük yazilirmi diye. ama bana kalirsa büyük yazilir.
    Nach der Schließung des Werkes habe die Arbeit ab dem 01.01.2016 bei Salzgitter Mannesmann AG in Mülheim an der Ruhr aufgenommen, habe ich die Arbeit. ich yazman gerekliwo ich zur zeit als Maschinen und Anlagenführer tätig bin.Maschinen- und Anlagenführer olmasi lazim

    Ich verfüge über sehr gutes technisches Verständnis und bin im Besitz des Kran und des Gabelstaplerscheins. Kran- und des GabelstablerscheinsZuverlässigkeit, Flexibilität, Verantwortungsbewusstsein und Pünktlichkeit runden mein Profil ab.

    Die Bereitschaft zu Wechselschicht können Sie bei mir selbstverständlich vorraussetzen.voraussetzen, yani bir r ile yazilir. Daher bin ich überzeugt davon, dass Sie mit mir einen Mitarbeiter, auf den Sie sich stets verlassen können, gewinnen.

    Sollte ich ihr Interesse geweckt haben, freue ich mich über die Einladung zu einem persönlichen Gespräch.Alternatif olarak: Über eine Einladung zu einem persönlichen Gespräch würde ich mich freuen und verbleibe mit.... asagiya yazdigin gibi Mit freundlichen Grüßen

    Mit freundlichen Grüßen

    Dedigim gibi, eger yanlisim varsa diger arkadaslar düzeltebilir.
    bayagi bi yanlislar olmus sagolasin kardes, hepsini düzeltecegim. düzeltecegim

  9. #8
    Tecrübeli Üye gezgin38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    15 Haziran 2015
    Mesajlar
    271
    Ettiği Teşekkür
    197
    39 mesaja 68 teşekkür aldı
    Alıntı Dedikli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selam kardes ALLAH yardimcin olsun benim sana tavsiyem hazir isin varken 300,km. uzaktaki baska bir ise ben olsam gitmem günlük okadar yol senin icin iyi olmaz...
    oraya tasinmak nasil olur tabiki senin evli bekar oldugunu bilmedigim icin... bence iyi düsün onagöre karar ver sonra pisman olmayasin benim eski tanidiklardan bir arkadasin basina böyle bir olay yasadi ve sonunda issizkaldi ve coook pisman oldu senin icin hayirli olur insAllah..

    sagilar ve selamlar..
    o yolu hergün gidip gelmeyecegim haftalik düsünüyorum, yasimda var simdilik, evdeki plan carsiya uymaz, yasda ilerledi cevreme bakiyorum cogu issiz yada calisiyor leihfirmada, sükür ediyorum gene bani baglayan sadece festvertrag olmasi zor bulurum gibime geliyor festvertragli bir iscalismis yillarimda var Abfindung var ileriyi düsünüyorum emeklilik var bakiyorum emeklilere yetisdiremiyorlar ayliklarini kira derdi hepsi birer sorun yaslilikda. yada ben cok takiyorum kafaya

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yukari Çik