Kücük bir bilgi vereyim eger sansin varsa kullanirsin
Bir keresinde THY den bilet almistik, sonra ucagin gidis ve gelis tarihleri ve saatleri degisti, tabi Mail ve SMS ile bilgi geliyor sana... öyle bir durumda iptal ya da degisiklik secenegin olabiliyor.
Yani sen yine sansini dene ara müsteri hizmetleri ile konus... olmaz ise bu opsiyonu kullanabilirsin ola ki ucagin tarihinde degisiklik olursa.
Bir keresinde de THY nin sayfasindaki sorundan dolayi bir sekilde yanlis bileti almistim. Müsteri hizmerleri ile konustum, tabi hatayi kabul etmediler ama sikayet kisminda derdimi anlatabilecegimi, onlarinda durumu degerlendirecegini söylemislerdi. Bende öyle yaptim sonrasinda da müsteri memnuniyeti icin bu seferlik degisiklige aradaki farki ödemek kaydi ile izin vereceklerini söylediler ve degisiklik yaptik.
Yani uzun lafin kisasi ara konus, olmazsa canin sagolsun, olursa bir künefeni yerim